Så här fina var familjen när de var på väg till ett barndop. 

Halloween
Tiden går…
Nu har det gått en hel vecka sedan jag skrev något på bloggen, tiden bara försvinner. I söndags flög Maria hem…
och eftermiddagen tillbringade jag i Patriks nya hus med att fylla hål i väggarna efter att de tagit bort alla träpaneler runt väggarna.
De har nu tömt sin lägenhet och flyttat hem till mig. Det är mycket som ska göras innan de kan flytta in i sitt nya hem.
Idag ringde Ria och undrade om jag hade lust att äta lunch med henne, och det hade jag ju. Det blev ost och kyckling med ett glas rött på Fridas och därefter en kopp kaffe på Canteras. 
Torsdag
Onsdag
Äntligen…
Tisdag
Dagen började med ett besök på nyöppnade Starbucks i bottenvåningen på Corte, men ljudnivån var i högsta laget så det blir nog inte så många fler besök för mig där.
Därefter avskedslunch på Allende, innan det var dags att köra syrran och flickorna till Gando för hemfärd
Väl hemma igen kom Lolo med tonfisk och marinerad lax som vi sköljde ner med ett par flaskor vin. 
Nico 2 år
Vi startade med lunch på Allende Triana
Innan vi hämtade Nico på dagis och fortsatte till Patriks och Desirees nya hus där Nicos födelsedag firades uppe på terrassen. 


Barnen roade sig kungligt i rutchkanan och den lilla swimmingpoolen innan det var dags för tårta och godis och därefter öppnandet av alla presenter.
Söndag
Vi har calima och värmen är fruktansvärd. Igår, lördag, var det dags att köra Jesper till flygplatsen, han var den förste som övergav oss. Maria flyttade hem istället. Idag tog vi en tur till Vegueta, där vi besökte hantverksmässan, besökte katedralen dels för att lyssna till den fina orgelmusiken, men också för att svalka av oss en stund. 
Vi fortsatte ner till torget och åt lite tapas på Tasca la Picadita 
Buss hem och lite senare middag hemma, det var ingen som hade lust att gå ut.










